Biznes
2 miesiące temu
45 Wyświetlenia

Asystent Działu Obsługi Klienta z j. włoskim

Praca
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Wrocław, Polska

Szczegóły ogłoszenia:

Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Wymiar pracy: Pełny etat
Asystent
Tryb pracy: Praca stacjonarna

Benefity dodatki

Brak dress code’u
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Dofinansowanie zajęć sportowych
Kawa / herbata
Prywatna opieka medyczna
Służbowy komputer
Służbowy telefon
Spotkania integracyjne

Dołącz do zespołu Invent!
 
Szukamy Asystenta ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. włoskim
Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna)

Kim jesteśmy? Invent Sp. z o. o. to lider w branży inwentaryzacji. Działamy w Polsce i za granicą – od Niemiec i Austrii po Francję, Czechy czy Włochy. Wyróżnia nas ponad 20-letnie doświadczenie, zaangażowanie i profesjonalizm.
 

Kogo szukamy?

    • Swobodnie komunikujesz się w języku włoskim (min. B1)?
    • Praca z ludźmi sprawia Ci radość?
    • Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku?

Jeśli odpowiedź brzmi „tak” – aplikuj już teraz i dołącz do Invent.
 

Jakie będą Twoje zadania?

    • Rezerwacja obiektów noclegowych dla zespołów realizujących projekty w Europie.
    • Organizacja i koordynacja działań logistycznych.
    • Współpraca z innymi działami (księgowość, IT).
    • Przygotowywanie zestawień i raportów.
    • Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami firmy.
    • Kontakt z klientem zewnętrznym w zakresie inwentaryzacji i innych spraw organizacyjnych.

Nie masz doświadczenia? To nie problem! Zapewniamy kompleksowe wdrożenie i wsparcie zespołu.
 

Czego oczekujemy?

    • Znajomości j. włoskiego (min. B1) – będziesz używać go w codziennej pracy, więc jest to warunek konieczny.
    • Dobrej organizacji, terminowości, obowiązkowości.
    • Mile widziana komunikatywna znajomość innych języków obcych.

 
Co oferujemy?

    • Umowę o pracę i pełny etat (8:00–16:00).
    • Pracę stacjonarną w biurze w pięknej willi przy ul. Gajowickiej 195.
    • Możliwość awansu po 3 miesiącach.
    • W pełni wyposażone stanowisko pracy (laptop, telefon, 2 monitory).
    • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.
    • Imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne.
    • Przyjazną atmosferę – kawa, elastyczny dress code, wsparcie zespołu.
    • Dojazd: Tramwajem (linie 2, 6, 7, 17; przystanek Orla) lub autobusem (linie 126, 133, 143; przystanek Gajowicka).

Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!
 

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Invent
Na Listi.pl od: 8 miesięcy
Użytkownik jest offline
Wrocław
Zobacz wszystkie ogłoszenia
Dodaj do ulubionych
Dodaj do porównania
Zgłoś nadużycie
© 2025 Listi.pl - Darmowe ogłoszenia i reklama dla Ciebie i Twojej firmy
© 2025 ServiceTech.pl - realizacja