Biznes
3 tygodnie temu
23 Wyświetlenia

Asystent ds. optymalizacji procesów i rozliczeń

Praca
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Wrocław, Polska

Szczegóły ogłoszenia:

Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Wymiar pracy: Pełny etat
Asystent
Tryb pracy: Praca stacjonarna

Benefity dodatki

Brak dress code’u
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Dofinansowanie zajęć sportowych
Kawa / herbata
Prywatna opieka medyczna
Służbowy komputer
Służbowy telefon
Spotkania integracyjne
Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie. To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.
Aktualnie poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko: Asystent ds. optymalizacji procesów i rozliczeń, która chce rozwijać się w świecie analizy danych i optymalizacji procesów.
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195.
 
Jeśli masz analityczny umysł, myślisz perspektywicznie, dobrze organizujesz swoją pracę i chcesz zdobywać doświadczenie w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Ciebie!
 
Twoje codzienne zadania:

  • Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń. 
  • Analiza i optymalizacja procesów operacyjnych w tym inicjowanie usprawnień.
  • Tworzenie zleceń do zespołu programistów, z wykorzystaniem platformy Azure.
  • Udział w projektach automatyzacji i optymalizacji rozliczeń.
  • Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług, zleceń dotyczących optymalizacji i automatyzacji oraz wyjaśniania niezgodności.
  • Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT).
  • Przygotowanie bieżących raportów, analiz, zestawień z działań operacyjnych.
  • Wsparcie w testach i wdrożeniach narzędzi automatyzujących pracę.
  • Wsparcie w dokumentowaniu procesów biznesowych i rekomendowanie usprawnień.
  • Analiza i rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami oraz udzielanie pisemnych odpowiedzi na ich podstawie.
     

Aplikuj do nas, jeśli:

  • Posiadasz umiejętności analityczne i chcesz rozwijać się w zakresie optymalizacji procesów.
  • Dobrze znasz Excela, w tym funkcje analityczne (VLOOKUP, INDEX+MATCH, tabele przestawne, Power Query, tworzenie dashboardów i raportów, formatowanie warunkowe, analiza scenariuszy) oraz SQL.
  • Interesujesz się analizą procesów biznesowych i potrafisz dostrzegać potencjalne obszary do usprawnienia.
  • Masz podstawową wiedzę w zakresie systemów rozliczeniowych, kadr i płac.
  • Potrafisz identyfikować problemy, przewidywać ryzyka i proponować usprawnienia.
  • Jesteś komunikatywny/a i dobrze współpracujesz w zespole.
  • Chcesz zdobywać doświadczenie w analizie danych i zarządzaniu procesami biznesowymi.
  • Znasz metodyki zarządzania projektami (Agile, Scrum, Prince2).
  • Znasz narzędzia takie jak Azure, ClickUp czy Trello.
     

Co oferujemy?

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop.
  • Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00.
  • Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
  • Pełny proces wdrożenia w obowiązki.
  • Wsparcie zespołu.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń.
  • Brak dress code’u.
  • Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
  • Atrakcyjną lokalizację biura – dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.

 

Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!

Invent
Na Listi.pl od: 7 miesięcy
Użytkownik jest offline
Wrocław
Zobacz wszystkie ogłoszenia
Dodaj do ulubionych
Dodaj do porównania
Zgłoś nadużycie
© 2025 Listi.pl - Darmowe ogłoszenia i reklama dla Ciebie i Twojej firmy
© 2025 ServiceTech.pl - realizacja